mitt val

Hej gott folk! Hoppas att ni mår bra, ni är väl på jobbet/i skolan antar jag? :) Jag är LEDIG! Så jäkla skönt. Men imorgon är det jobb igen, hela helgen.

Hittills denna dag har jag: vaknat, pratat med älskling i telefon, ätit frukost, druckit kaffe, internetshoppat (!!!) och skickat ett "grattis på namnsdagen" mail till min pappa.

Planer för dagen: förtidsrösta, hämta ut ett paket, bjuda Niklas på inception på bio.

3 år gammal bild på Sanna, Martina och mig. Mycket har hänt sen dess! Martina har bland annat fått barn ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

4 år gammal bild. Detta var när jag firade min 18års dag.

Remember?

2010-09-16 @ 15:31:11
Postat av: Tess

Martina: Var det 18-årsdagen till och med?? HAHA herregud! Trodde det var 2007 för jag hade lagt den i en mapp från 2007 :P

2010-09-16 @ 16:46:21
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0