snygg brud



De här fina bilderna laddade min vän Åsa just upp på facebook. Det är jag i yngre (och snyggare???) dagar. Till vänster är jag 10 år och till höger är jag 7. Gillar även min fina frisyr med våfflat hår eller ännu bättre, POTTFRILLA OCH LEBBLUGG? Lila aladintröja funkar också :) Haha nej men... saknar min barndom faktiskt. Och saknar min riktiga hårfärg som ni ser på bilderna. Brownie... not blondie...

Annars har min dag varit bra. Börjar gilla att hänga på plan 2 med mig själv. Mycket att göra = dagen går fort.


Kommentarer
Postat av: isabell

sötunge <3

2010-06-02 @ 09:39:43
URL: http://gahlin.blogg.se/
Postat av: Robin

Så sött :)

2010-06-02 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0