sitter du blir du ju tjock och ful

GODMORGON! Idag är det onsdag och jobb står på schemat från 11-19.30. Brukar inte börja 11 på vardagar, kul med lite omväxling :) Igår var både jag och älskling supertrötta, så vi åt en pizza på kvarterskrogen här haha och sen var det nästan bums i säng. Det är så sjukt hur man inte kan stå emot onyttigheter även fast att man tänker hela tiden att man ska vara nyttig. Det är som att ju mer man tänker på att man ska hålla sig ifrån godis, pizza och sånt, ju mer vill man ha det! Och jag kan inte stoppa mig själv, det är som att mina ben styr sig själva fram till godisaffären, det är bara att hänga med liksom... Jaja, babbel babbel. Önskar bara att man kunde njuta av alla godsaker utan att vara rädd att bli tjock.

Med det sagt så önskar jag er en trevlig dag och kväll! Pussiluss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0