välbehövligt

Jag hade en riktigt mysig kväll med min fina vän. Vi kollade på ullared (vi ska bli som de två glada tanterna när vi blir äldre), satt och rökte lite på balkongen, drack ängla te, pratade och gick en powerwalk hem till mig. Jag kan inte riktigt förstå att jag kan gå hem till henne, och hon till mig. Att vi bor så nära. Känns underbart att ha nån som tagit sitt förnuft till fånga och flyttat närmre mig hihi!

Nu kurrar magen så ska se vad skafferiet har att erbjuda. Imorgon är det jobb igen men det blir nog rätt roligt (förutom att Bellabus är i spanien). Jag har grejer på gång, ialla fall drömmar och planer, och det kan jag verkligen leva på, känns så bra att vilja nånting och ta tag i det! Framtiden ser ljus ut, vad som än händer, det kom vi också fram till ikväll :)

Sen så älskar jag min pojkvän över allt annat, finns ingen som ger mig stöd som du, som får mig att må så bra och känna mig så värdefull och vacker. Jag kan verkligen prata med dig om allt, min älskade och bästa vän! Vi ska ha det så mysigt i thailand så hälften vore nog. Du & jag!

Kommentarer
Postat av: maggan och gittan

<3<3

2009-12-08 @ 09:17:41
URL: http://imightlie.blogg.se/
Postat av: Tess

maggan och gittan: HAHAHAH!

2009-12-08 @ 09:43:03
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0