Rör din kropp!

Godmorgon mina fina!

Börjar 12 idag så har haft en skön sovmorgon :)

Jag är så jäkla sugen på att komma igång med träningen igen. Jag har ju sagt upp mitt kort på balance (för att jag inte hann träna under sommaren), men jag funderar på att byta till friskis och svettis istället. Det är faktiskt det enda gymmet jag verkligen har trivts på. Så så blir det! Vill bara komma igång, gå på roliga pass och få in det i vardagen. Nästa sommar vill jag verkligen vara fit haha! Ska kolla med lönekontoret på H&M för jag vet att vi har ett bra avtal med friskis, så det blir mycket billigare :) Sen ska jag bara bli helt frisk, sen kööööör vi! Nån som är på?

Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag gillar också skräpmat och allt som är onyttigt. Men du är smal och har det naturligt så det är ingen fara. Du borde fundera på det. Det ger väldigt bra med extra pengar då du får minst 1000 kr för varje jobb som kanske bara tar 3 h, dessutom får du mycket gratis produkter samt nya vänner och kontakter. Det är riktigt kul och du borde utnyttja det vackra utseendet du har för lite extra pengar ;) sen är det alltid kul med fina bilder på sig. Du är väl över 174 cm lång? Den agenturen som jag är med i är helt underbar. De tar verkligen hand om mig och min bokare är typ min bästa vän, vi har daglig kontakt och man kan berätta allt för henne. Du borde också passa på nu när utländska agenturer letar modeller för hösten, då kanske du får åka till Milano, Paris eller Japab i någon månad med allt betalt. Som sagt, du kan testa iallafall ;)

2011-09-06 @ 17:43:53
URL: http://Mariellei.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0