Jobbigt att försova sig

Vilket jag inte har, MEN jag drömde en jättejobbig dröm om försovning inatt. Drömde att jag skulle börja kl 9.50 och vaknade av att mina kompisar plingade på runt 13-tiden. Helt plötsligt var klockan 17.00 och jag fick paniiiiik och fick ringa min chef och säga att jag försovit mig "lite". Usch det är en riktigt jobbig känsla. Nåt annat som hände i natt i sömnen, för Niklas, var att han drömde att någon nöp honom i axeln hela tiden och så skulle han ju såklart slå bort den som gjorde det, bara det att han slog MIG I HUVUDET istället, alltså verkligen smackade till mig. Lite häpen man blev. Det händer mycket kul hos oss nattetid haha ;)

Ska till jobbet om ett litet tag, ska bara måla på facet. Det regnar som tusan ute, men jag tycker att det är rätt mysigt faktiskt. Jag är redo för hösten!

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0