Blogg disaaaaster

Blä ibland hatar jag verkligen min blogg. Eller ja som ni vet, utseendet på bloggen. Bilden till höger på mig går inte att byta, har försökt 1000 ggr. Ska nog maila supporten på blogg.se. Det borde komma en app så att man kan mobilblogga bättre? Nu skickar jag ju mms, stör inte mig så för jag har 3000 fria mms i månaden, men det fungerar inte att lägga in flera bilder, överskriften till inlägget blir alltid början på meningen osv. Ser inte bra ut helt enkelt! Det är skitsvårt att ändra sin stilmall också, fattar ingenting? Min header är helt borta. Kan inte få dit den igen. Har glömt hur man ändrar text i inlägget också. Kan nån vänlig själ hjälpa mig?

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0