ledig helg jabadabado

Hej hopp!

Idag har jag haft en skön dag på jobbet, 8-16. Hur nice är det inte att sluta så tidigt en fredag och sen vara ledig hela helgen? Ungefär som ni med 9-5 jobb har det ;) Men jag vet inte om jag skulle palla att ha så varje vecka hela livet. Kanske när jag blir äldre :)

Vi skulle egentligen ha åkt ut till landet i helgen men vädret suger ju? Vi får se om det blir så imorgon... annars blir det nog rätt lugnt, ikväll är det ju  BB som ej får missas! (Egentligen vill jag ut och parta med mina vänner och komma hem kl 5 på morgonen när solen gått upp men är en fattiglapp efter london så kan inte det, men låtsas att jag tycker att det är skönt med en lugn hemmakväll)

Vad ska ni hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0