temla

Godmorgon babes!

Känner mig mycket gladare idag, har haft en mysig natt & morgon med Niklas, vi har bara njutit av att äntligen få sova brevid varandra igen :) Känns dock som att han ska åka iväg igen, vågar inte tro på att han ska vara hemma ett tag nu haha...

Solen skiner och det är plusgrader ute. NICE.

Och så är det ju fettisdagen idag också, så jag ska försöka dra med mig Niklas någonstans och äta semlor. Inte för att jag är ett fan av det direkt, men det är ju ett måste idag tycker jag.

Och just det! internationella kvinnodagen... Såhär lät det imorse:

- Älskling idag är det internationella kvinnodagen... alltså min dag...

- Aha..

- Så jag skulle vilja ha en massage eller nåt? :)

- Okej men kan du bara klappa mig på ryggen först?

HAHA, så jäkla bortskämd. Och det är nog mitt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0