sol och big brother

Hoppas att det fina vädret håller i sig <3 Man blir så mycket gladare av lite sol.

Igår jobbade jag från 9.45-19.30 och efter det gick jag & älskling över gatan och åt på ayiara (våran underbara thai). Det blev förrätt, varmrätt och efterrätt för mig, herregud nu måste vi börja äta hemma mer. Och jag skulle vilja bli lite nyttigare igen, men inte lika extremt som förra gången.

Ska iväg och jobba vid 12 och sen ska jag hem och vänta på big brother. LOVE IT. Dock vill jag att Roza åker hem NU och att Nicky Sthlm (nån som ens vet vem han är eller sett honom ute????) slutar rappa. Herregud.

Det var allt för mig just nu :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej ingen vet vem han är i stockholm han har bara satt upp sig själv på en pedestal, har utsett sig själv till nån sorts kändis...

2011-03-10 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0