lilla bebis

Lördag. Sol. SNÖ?!?! Jaja, det går nog bort snart.

Jag ska iväg och jobba om en stund på sergelgatan 1. Är inte sådär jättesugen men det blir roligare när man kommit dit... Mycket hänger på vilken avdelning man hamnar på, är ju helst på dam men vi får se :)

Drömde en jättekonstig dröm inatt. Jag & Niklas fick barn, en flicka och jag ville döpa henne till Nicki (kollat för mycket på BB). Men vi lämnade henne på barnhem för vi kände oss för unga, och jag var jätteledsen och åkte och hälsade på henne hela tiden. Hon hade bruna stora ögon, ingen av mig och Niklas har det men tydligen i drömmen så hade alla i Niklas släkt det.

Jag längtar verkligen efter barn men det är långt kvar tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0