balance city

Igår blev jag, Martina och Åsa medlemmar på balance city. Verkar vara ett superbra gym, det var nästan inge folk när vi var där igår så vi kunde välja och vraka bland maskinerna. Trevlig personal och så jobbar ju Remi där ;) Och kompispris på kortet är ju alltid kul! Vi körde typ 1 ½ timme igår, känner inte av träningsvärken så mycket än men det kommer nog imorgon. Skulle upp imorse och träna också hade jag bestämt mig för, väskan var packad och allt... men ni vet ju hur det är, träna eller snooza? På fredag kör vi igen ialla fall, jag längtar!

Lila vattenflaska från H&M som btw har jättefina träningskläder :) Ska köpa på mig lite nytt i färg hade jag tänkt.



Har varit beroende av saltgurkor i flera månader haha, MUMS!



Detta har jag på mig idag. Blir inga bra outfitbilder tyvärr, det är så svårt att ta själv :(

Ikväll efter jobbet ska jag och Bella gå på bio. Black swan :) PUSS.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh jag vill osså träna där :( ... Haha går inte att utnyttja din kompis? :p

Japp vi ses på fredag min fina böna! Ska bli super! <3

2011-03-30 @ 20:30:37
URL: http://Photos_words.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0