tuesday

Hej bloggis.

Känner att jag sovit alldeles för länge i natt... typ 9 timmar, inte bra.
Ska kila till jobbet om ett tag och kämpa i REA-kaoset. Varmt varmt varmt och massa stöööök, plus att man ska hinna med egna projekt. MEN! Man måste behålla lugnet och tänka att allt löser sig och att alla har det lika stressigt så går det bra :)

Längtar till på fredag, då ska jag och Martina till sturebadet och få lite behandlingar. Jag ska utnyttja mitt presentkort jag fick av Niklas i födelsedagspresent för 2 år sen. Kan inte förstå att jag väntat så länge med att använda det! Jag ska ialla fall få ansiktsbehandling, något bad, hand och fot massage, ögonbryns/frans-färgning m.m.

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0