Sturebadet - för henne

Hejsan! Idag har jag och Martina varit på sturebadet och fått varsin behandling. Jag fick "för henne" som innefattar ansiktsbehandling med massage, skrubb, massa krämer och annat lyx. Hand & fot massage. Kurbad, m.m. Kände mig så fräsch efteråt. Ska verkligen bli bättre på att gå på behandlingar, man mår så bra av det :)

Efter det gick vi på stan lite och nu är jag hemma och inväntar partyfolket. Vi får se vad som händer ikväll, vädret är ju inte det roligaste, men utecompaniet har ju tak så varför inte ;) Vinet är inhandlat iallafall.





This is my outfit tonight. Virkad tunika H&M, halsband primark, spetstopp under också från primark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0