Måndagen är över, tack gud

Varför är måndagar så jobbiga? Det spelar ingen roll om man jobbat helg eller inte, den dagen slår aldrig fel. Alltid nåt som inte är som det ska. Jag var jättetrött igår och kände mig hängig, irriterad på allt och alla.

Idag är det tisdag.
Mycket bättre :) Fick sovmorgon också, det behövdes.

Just nu längtar jag efter semester så sjukt mkt. Som idag t.ex. Sol, 25 C. Tänk om man hade kunnat åka ut till landet igen, lägga sig nere vid vattnet och bara njuta av vågornas ljud, plaskande barn, båtar som svischar förbi. MEN NEJ. Får hålla tummarna att det är fint väder v.28-29, skulle bli så glad då!

Hoppas ni får en bra dag!

PS! Sorry för ett konstigt inlägg, vet inte vad det är med mig, har svårt att skriva saker i bloggen nu för tiden, vill mest bara lägga upp bilder. Känns inte som att någon är intresserad av vad jag gör om dagarna ändå haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0