Råååålis

Hej där!

Jag är ledig idag, så jäääävla nice. Har slappat i soffan och nu har jag tagit mig till datorn. En riktig latmask-dag ska jag ha :)

Igår hängde vi somsagt i rålis. Vi hade köpt med oss godis, bröd, ost, kex, tomater och skagenröra. MUMS. Och vin såklart. Man får inte glömma vinet.

Vid midnatt rörde vi oss in mot stureplan och hamnade först på east och sen drog jag och Camila till solidaritet. Det blev en ganska tidig hemgång, alla hade fått i sig en del haha.

Mer parkhäng i sommar <3 Och det är ju roligt att upptäcka nya parker också, inte bara humlan.

PUSS <3











Fina Jennie som är hemma från San fransisco över sommaren.



Bellabus <3




Svensk sommar tinar frusna själar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0