Pasta pesto

Idag har jag haft en riktigt skön dag. Slappat, varit och hämtat upp 2 paket (en av Niklas presenter och armband till mig från baglady), handlat mat och lite vin. När Niklas kom hem hade jag dukat upp fint och jag bjöd på pestopasta (med fetaost, rödlök, tomat i) och kyckling till det. Han blev jätteglad!

Nu har han somnat i soffan. Vi som skulle kolla film... Så jag sitter och äter upp chipsen och dippen själv.

Fasen det hade varit kul att vara på peace & love just nu. Måste ju testa nån gång i mitt liv. Kanske nästa sommar :D
Sen är jag lite ledsen att jag missar fest i trosa ikväll... har aldrig varit där, hade också varit kul.

MEN! Jag njuter hemma istället och är pigg på jobbet imorgon :)

Vad gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0