Måndagen är kommen

Heej och godmorgon.

Det är dåligt väder idag igen, det tackar vi för. Då kanske man kan genomlida den här dagen också ;) Men imorgon är jag ledig så då vill jag gärna ha sol, okej?

Fan vad alla fyller år nu!
Jag blir ruinerad. Mamma idag, Tim fyllde år för någon vecka sen, Bella fyller imorgon,  Malin fyller på onsdag, Niklas den 15e, lillebror Toni 16e, moster 20e, pappa 21a, jag 25e (och farmor samma dag), har säkert glömt någon. GAAAAH! Älskar att köpa presenter men den här månaden är kaos, ska ju till gotland snart! Jaja, det löser sig nog :)

Nu ska jag sluta babbla och sminka mig lite istället, behövs en dag som denna... Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0