SÄLEN 2010-2011

Hej där! Allt bra efter jul och nyår? Jag känner mig helt utmattad, fast glad... förväntansfull, vad har detta år att erbjuda? Samtidigt är det en del jobbigt som händer just nu också som jag inte kan sluta tänka på... Inget jag kan påverka, men önskar att jag kunde!

Vårat nyår i sälen var hur som helst jättebra :) Vi åkte upp på torsdagskvällen efter vi hade jobbat klart och kom fram runt 00.30 på natten. Vi installerade oss, tog något glas vin och gick och lade oss.

På nyårafton (på dagen) drog Niklas och en kille som heter Oskar iväg och åkte snowboard medans vi andra åkte in till sälen centrum och shoppade lite... Eller det fanns inget att shoppa direkt så vi kom hem med typ godis och stjärtlappar som vi planerade att åka med senare.

På kvällen åt vi en grym middag, drack massa gott (bland annat Bellas caramelshots) och dansade. Vid 12-slaget gick vi ut och sköt av några smällare och fyrverkerier. Festandet fortsatte till 3-tiden ungefär då alla par blev både trötta och osams och gick tillslut och lade sig :P

Nyårsdagen blev en riktig slappardag. Vinterpromenad, tv-tittande, tacosmiddag och spelkväll. Gick och lade oss i skaplig tid så att vi skulle vara pigga på söndagen (igår) då vi skulle åka hem.

Nu är vi ialla fall hemma, och det är rätt skönt :) Idag ska jag träffa Martina och Alicia äntligen och kl 16.00 ska jag till tandläkaren igen... det ser jag verkligen inte fram emot...

Bella har de flesta bilderna på sin kamera och hon kommer hem idag... bjuder er på mina iphone-bilder i nästa inlägg! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0