Latmasken

Tudelo. Jag har inte riktigt kommit igång med bloggandet igen efter jul och nyår, är fortfarande inne i ett slappar-mode. Fast jag har inte haft massa ledigt som alla verkar ha haft, har jobbat rätt mkt. Unnade mig dock ledigt över jul & nyår, vilket kändes jättebra! Det är ju sånt jag kan göra nu när jag lägger upp mitt schema själv, kan vara ledig när jag vill! Känner mig fri... men ibland får man inga jobbpass fast man vill jobba, så det är väl det som är negativt med det hela.

Jaja, nog om det :) Igår hade vi en riktigt trevlig kväll med Linda & Johan. Vi åt god middag på drottninghof och efter det gick vi på bio. Filmen var okej, inte mer. Efter filmen gick vi till ett ölhak som heter "monks" och tog ett glas till.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0