ångest är ett fint ord

LCHF tar kål på mig... har aldrig varit så sugen på lakrits som jag är nu. Chips... mmm... Samtidigt så känner jag mig grymt duktig som har klarat 6 dagar nu utan pasta, ris, potatis, godis, bröd, chips, u name it. Lite knäckebröd bara. Och frukt (det får man tydligen inte äta). Jaja, hatar att fastna i såna här grejer egentligen, vill inte få ångest av att äta sånt som jag tycker är gott. Hatar att komma in i träningsperioder också, då får jag ångest när jag inte tränar. Vill inte ha ångest!!!

Kommentarer
Postat av: linda

älskling! ha inte ångest! och ät saker när du vill istället men med måtta :) ring om ni behöver tips! haha köp hem jordnötssmör! när du blir sugen ät en sked eller två! mums! å prova kromtabletter. finns i hälsokostbutiker (våra kroppar har krom i sig så det är naturligt) men det dämpar sötsuget lite :)

2011-01-14 @ 11:10:01
URL: http://lindaedling.blogspot.com
Postat av: Tess

linda: tack för dina tips :D det är du som får mig att vara taggad inför det här! jordnötssmör ska jag testa, har aldrig gjort det faktiskt! hur går det för dig med dieten? :D puss

2011-01-14 @ 11:24:38
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0