2011.01.18

Nä hörni, den här dagen vart väl inte sådär jättebra... Har varit på dåligt humör nästan hela dagen och kvällen blev bara värre. Känner mig förbannad på människor! På vuxna människor som inte tar ansvar och beter sig som småbarn, på att bli lovad saker, på orättvisor i världen, på mig själv som inte säger ifrån mer, på pengar och all ångest som pengar innebär... MED MERA! Men imorgon ska jag ha en skön ledig dag (eller just det, jag har ju tvättstuga hela dagen)... Tänker vakna på rätt sida ialla fall.





Dessutom är jag sugen på sommar, cigg och alkohol.


Kommentarer
Postat av: Martina

konstigt.. den här bilden gjorde mig röksugen =/

2011-01-18 @ 21:34:20
URL: http://januarylove.blogg.se/
Postat av: Tess

Martina: haha mig med, är typ röksugen varje dag nu mera när man inte får äta nåt annat :(

2011-01-18 @ 22:20:06
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0