what a day what a day

Resan till jobbet var ju SÅDÄR. Men lyckligtvis kom jag bara en halvtimme försent. Ibland undrar man varför man bor i sverige. Jobbade till 6 och sen kom min älskling och hämtade mig <3 Vi köpte lite vin till ikväll och imorgon, och nu står han och gör pasta med köttfärssås. Ja, dieten går sådär. Orkar inte avstå från allt gott, men vi försöker äta nyttigt i veckorna ialla fall :)

Fick hem mina boots från nelly, men de var förstora. Storlek 38, fick för mig att de skulle vara bra, men jag vet ju att jag har 37 haha... tjejen som alltid velat ha större fötter...



Nån som är sugen?

Kommentarer
Postat av: M A I D A

Är du sugen på en ny bloggdesign?

Då är det bara att kika in på min blogg och kommentera om du vill ha.

Jag gör gratis bloggdesigner, 100% gratis.

Spelar ingen roll hur komplicerad den är, jag gör det gratis ändå!

/M A I D A

2011-02-11 @ 23:56:58
URL: http://maidadresevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0