vackra ting

Idag har jag, Martina och Alicia varit hos tatueraren på söder igen. Min lilla familj haha <3 Martina ställer verkligen upp, så fort man behöver henne är hon där. Jag ska verkligen bättra mig som vän och också åka och hälsa på er hemma och ta mig till platser, beundrar hur du & Alicia flänger runt.

Anledningen till att vi var där var ju somsagt för att bättra på min ena tatuering, fjärilen som jag gjorde i thailand. Ångrar inte att jag gjorde den (vilket jag gjorde förut), men jag ångrar att jag gjorde den i thailand. Samtidigt inte, eftersom att Niklas familj tatuerade sig där samtidigt, det var som en liten ceremoni :)

Jag blev väldigt nöjd med resultatet ialla fall. Det är svårt att se riktigt ordentligt nu eftersom att det är så svullet och insmetat med salva. Färgerna är inte heller lila, orange och rosa längre vilket faktiskt känns bra. Jag gav honom fria händer och han gjorde lite mörkare färger, svårt att förklara... men tror att det blir riktigt nice! Annars får jag gå dit ännu en gång haha, får ju lite extrapris där också ;)

Jag kommer nog fortsätta med små tatueringar, det är en alldeles speciell känsla. Plus att jag känner mig rätt het med tattoos, lite som megan fox, fast inte ett dugg lik!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hjärtat, vad söt du är! <3

2011-02-08 @ 10:16:21
URL: http://januarylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0