gone baby goooone

Så, då har Niklas åkt iväg till storlien igen och jag får inte träffa honom förän om 8 dagar. HELVETE. Men vi har haft en underbar helg med goda middagar och mycket mys :) Tror vi skulle vinna VM i mys om det fanns nån sån tävling, haha.

Nu är jag all yours ialla fall :) Bilder från festen igår kommer senare, det var jätteroligt att träffa alla igen, vi hade en hel del minnen att skratta åt!

Är btw så in i bombens trött på mitt blonda hår nu. Vet att jag alltid ångrar mig när jag färgar det brunt, men när jag får mer pengar ska jag gå raka vägen till frissan och göra det ljusbrunt och sen låta min egna färg komma fram och aldrig mer färga det efter det!

Perfekta färgen:





Den här färgen kallas väl typ blond på frisörspråk haha? Jag tycker att den är ljusbrun, kommer kanske göra lite mörkare. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0