friikkyyy friiddaaayy

Hej mina solstrålar <3

Jag ska strax iväg till jobbet, tänke bara slänga in ett litet inlägg här innan.

Igårkväll kom Niklas hem och fyfan vad skönt det kändes. En helt annan känsla i kroppen, kände mig trygg och fjäderlätt :) Ikväll ska vi gå ut och käka på våran favoritrestaurang capri på nybrogatan. Italienskt, mm mm mm ;)

På söndag åker han igen och blir borta EN HEL VECKA! Det fick jag veta igår, FUCKCKKCKCKKK. Men sen ska han tydligen vara hemma mycket mer så det är bara att ta sig igenom skiten.



Tycker MK har en jättefin hårfärg här, kanske ska satsa på ljusbrunt som är min riktiga färg istället för att hålla på att experimentera med blondt...

Kommentarer
Postat av: kath

Skit snygg färg ju, den tror jag skulle passa dig som handen i hansken! Ha en fantastisk helg nu gumman och pussa Lillebror Edling i pannan från mig! <3

2011-02-25 @ 10:49:05
URL: http://kathrinejonsson.blogg.se/
Postat av: julia

Åh M-K är förbjudet snygg!

2011-02-26 @ 14:32:56
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0