beställning från nelly!

Har verkligen inte haft nåt vidare shoppingsug (för att vara mig) på sistonde, men nu klickade jag hem lite grejer från nellys rea (och lite annat). Känner att jag behöver det för att bli lite glad, haha sorgligt jag vet, men tror att shopping muntrar upp många tjejer ;)

Lace Dress SEK 379, John Zack - NELLY.COM

Hard Rock Boots SEK 149, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Base SEK 129, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Fanille Waistcoat SEK 99, Vila - NELLY.COM

Dessa grejer är påväg hem till mig. Vet inte varför bilderna blev så små?


Kommentarer
Postat av: elina

åååh snyggt! nu ska jag in o kika jag också...

2011-02-09 @ 21:43:55
URL: http://elinaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0