<3 dag 5

Vad är kärlek:


Fjärilar i magen. Att du är min. Ditt vackra ansikte i mina händer. Puss på pannan. En varm kram. Att komma hem efter en tung dag och känna en otrolig lättnad av att bara se dig. Att vakna upp en söndagmorgon och vända sig om och ge dig en godmorgon-puss. Att sätta på sig fina underkläder och göra sig fin för din skull. Interna skämt som bara vi förstår. Att vara stolt som en tupp över dig, oss. Vårat hem. Din doft. Ditt stora hjärta. Att du alltid vill mitt bästa. Drömmar om våran framtid. Känslan av att man hittat rätt. Trygghet. Att vi fortfarande ringer varandra minst 5 ggr om dagen. Att du alltid tar med mig till olika tillställningar och att jag kan se hur stolt du är. Dina läppar som jag vill kyssa om och om igen. Hur bra du kommer överens med min familj, hur mycket de tycker om dig. Hur mycket jag tycker om din tokiga familj!

Åh, detta inlägg kan bli långt, hittar inte riktigt rätt ord att beskriva min kärlek till dig Niklas, men jag vet att du vet! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0