<3 dag 3

Mina föräldrar:

Jag har verkligen funderat över hur jag ska beskriva mina föräldrar. De är så sjukt olika, kan knappt föreställa mig att de ens varit tillsammans haha... Deras förhållande var stormigt men otroligt kärleksfullt.

Min pappa heter Dag och är den bästa pappan på jorden! Han har fått agera pappa/mamma sen vi var små och jag är så sjukt stolt över honom och allt han gjort för oss. Att han dessutom driver ett stort byggföretag och jobbar häcken av sig gör mig bara ännu stoltare. Han är en pappa som alltid finns där, alltid kommer med lösningar och är trygg och stabil och full av kärlek till oss barn <3

Min mamma heter Annica och är en mamma man ser som en kompis (och självklart en mamma). Henne kan jag berätta allt för och så har det alltid varit. När vi var små var hon den coola, snygga mamman och jag hade alltid vänner hemma. Tyvärr hamnade hon snett i livet och våran relation har varit sisådär sen många år tillbaka. Men vi håller fortfarande kontakten och jag kommer alltid ha hoppet kvar om att allt kommer att ordna sig. Mamma kan jag ringa mitt i natten oavsett vad. Hon är tokig och rolig på sitt alldeles speciella sätt <3



Kommentarer
Postat av: Robin

Hur hamnade hon snett om man får fråga?

2011-02-18 @ 06:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0