<3 dag 2

Min första kärlek:


Min första kärlek hette Ninos, var syrian och gick på mitt dagis. Han hade jättestora öron och det var nog därför jag var kär i honom. Jag hade nämligen en grej för öron när jag var liten. Skulle alltid pilla med dem, haha jag vet att det låter konstigt, men när jag skulle sova hemma, eller på vilan på dagis, låg jag alltid och pillade med öronen på den som nattade mig, kände mig trygg då. Detta resulterade i att dagisfröknarna hade såriga öron och pappa fick gå med bandage runt huvudet pga att jag orsakade en infektion i hans hål i örat. Nu skulle detta inlägg handla om min första kärlek, men det är så jag minns honom, Ninos med öronen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0