<3 dag 1

Presentera mig själv:

Therése Karlsson, 22 år (23 i sommar...), sambo med min älskade pojkvän Niklas på gärdet. Jag jobbar i H&M's vikariepool sedan några månader tillbaka och innan dess jobbade jag på vero moda. Så jag har alltså jobbat i butik sen jag tog studenten 2007. Som person är jag väldigt snäll. Jag kan vara jätteblyg, eller festens mittpunkt. Men med tanke på att jag är lejon så stämmer nog det sistnämnda bäst ;). Jag är väldigt kärleksfull mot de som står mig nära, de betyder allt för mig! Jag har jättelätt för att skaffa nya vänner men jättesvårt för att komma någon nära. Jag älskar att uppleva nya saker, men samtidigt rädd för det mesta. Jag trivs bäst när jag känner mig fri och kan ta varje dag som den kommer. Jag tycker om att sjunga & dansa och har gjort det sen barnsben. När jag var liten var jag en tjurig och ganska tuff och elak unge men idag är jag raka motsatsen. Älskar mode, kläder, shopping, att resa, kärlek, party, musik, att sova, läsa... ja, att bara njuta helt enkelt. Känner mig stressad inför framtiden, men samtidigt för ung för stora beslut. Jag är nog en ganska normal tjej som har det lite snurrigt i huvudet men ett jäkligt mysigt liv <3


Kommentarer
Postat av: elina

ååh, älskar att jag känner igen allt du beskriver..jag var ju där!! minns tillochmed Ninos hahahaha (att du berättade om honom alltså) hahahah fan va jag skrattar nu..

och att du var världens tjurigaste unge.

hihih.



supersöt bild på dig btw! snor denna lista,)

2011-02-16 @ 22:59:41
URL: http://elinaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0