Singin' ain't this life so sweet?

Jobb. Nu är jag hemma. Eller ja, för ett tag sen, tiden går ju så fort när man sitter vid datorn! Ska snart väcka Niklas som sover lite middag :) Vill ju ha sällskap till livet på BB som börjar om ett tag! Blir alltid lika sugen på barn när jag sett det, men efter ett tag släpper de konstiga tankarna och jag börjar tänka lite realistiskt igen haha... men de är ju för söta de små liven!

Ska göra nån slags mat nu. Fasen vad tråkigt det är. Vi har ju delat upp sysslorna här hemma; Niklas lagar mat varje dag :D och jag tvättar... vilket inte är för ofta. Men börjar känna mig taskig som inte lagar mat, så ibland överraskar jag med något gott, som typ köttbullar och makaroner. Förstår iofs varför han valde att ta på sig matlagnings-ansvaret.

Babbel babbel. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0