Min dag.

Ja men hejsan! Dagen har gått superfort, najzzz! Efter jobbet tog jag en vända på stan och köpte lite nödvändigheter, duschcreme, tandkräm, lite presenter och sånt ni vet :) Självklart rinner pengarna genom fingrarna så fort lönen kommit in. MEN! Jag ska verkligen försöka ta det lugnt den här månaden och inte gå ut på krogen och äta middagar ute så mycket. Eller typ inget. Svårt som tusan kommer det bli men måste tänka på L.A L.A L.A! Har ialla fall 2 kräftskivor att se fram emot, eventuellt middag och vinkväll med Alexandra hemma hos henne och lite annat så månaden blir inte alltför tråkig...

Gjort idag? Vad händer i helgen? Känner att jag måste bli bättre på att lägga in egna bilder, vet liksom inte vad jag ska ta kort på om dagarna, inge kul att ta egobilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0