Läste igenom min gamla blogg touchoftess.b...

img_6624 (MMS)

Läste igenom min gamla blogg touchoftess.blogg.se lite och kom på mig själv med att skratta flera gånger! Livet var så enkelt (fast samtidigt jävligt svårt då). Allt som betydde något var vänner, party och kläder. Och killar såklart! Jävlar vad man grubblade över dessa killar och satt och lyssnade på sorglig musik till. Saknar det ibland! Men älskar mitt liv nu. Tycker bara att det är läskigt att åren går så fort, är inte redo att bli vuxen... Tyvärr så är jag ju TYP redan det...  Har tagit lite inspiration från min förra blogg! 1. Skriv roligare inlägg, längre med mer humor. 2. Lägg upp mer musikvideos och fina texter. 3. Mer bilder från vardagarna. Jaja gå in och kika om ni vill :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0