Kommentarer

Hej snyggingar!

Igår hade vi en supertrevlig kväll :) Vi började på loopen där vi drack vin och SKOTTADE (fråga mig inte vad det betyder) skumpa. Vissa åt mat, andra inte. Vi delade på en nachotallrik, mmmums. Efter loopen drog vi vidare till amba och hängde där ett tag. Jag & Niklas rörde oss hemåt rätt tidigt och det tackar jag för idag!

Nu ska jag snart kila iväg till jobbet. Fortfarande klubbdag och 10% på allt, så hoppas på mycket folk idag :)

PUSS PÅ ER. Och förresten! Jättekul att ni börjat kommentera lite mer, det gör så mycket, känner direkt att bloggsuget kommer tillbaka. Och till dig Jill som frågade om H&M och vikariepoolen så kommer jag svara på din kommentar så fort jag har lite mer tid, I promise!

Kommentarer
Postat av: Jill

Ingen brådska :)

2011-08-13 @ 11:12:26
Postat av: alexandra.

have a nice day honey, see u soon <3

2011-08-13 @ 12:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0