Årstider

Hej där.

Inatt har jag fått sova ganska gott förutom de gånger min sjukling till pojkvän väckt mig med sin hosta. Det har varit riktigt synd om oss de här dagarna... det tycker vi åtminstonde själva haha <3

Idag mår jag lite bättre, men hostan sitter kvar, fast den är också bättre :) Så imorgon ska jag till jobbet igen!

Vet inte vad som hänt med mig? Har fått värsta längtan efter hösten och vintern. Kyla och varma kläder. Att det är mörkt om mornarna och kvällarna så att man kan tända massa ljus. Dricka kaffe från 7-eleven påväg till jobbet. Fina löv som faller från träden och färgar marken i rött, gult och orange. Sitta på ett fik med en vän. Gå på bio. Mysa och ta det lugnt framför en bra film eller serie. Vintern, snö, lucia, advent, julpynt och JULAFTON! Men man ska inte hålla på och längta till saker utan ta en dag i taget och försöka njuta av den :)

Puss på er.








Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: haha jag är ju världens värsta människa för tillfället.. den som ingen annan kan prata med.. typ! ;) Nej men att vara kär är ju det bästa som finns!



OCH GRATTIS FINA DU! vad glad jag blir för er skull! Så himla härligt. Och längre kommer det bli ;) puss.

2011-08-31 @ 13:34:45
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0