nya tag nästa vecka

Skulle träna idag hade jag tänkt, har sagt så hela veckan, men jag tränade sjuk i måndags och var dessutom ute den helgen (lyckades smitta åsa pga lite pussar på dansgolvet haha), så NEJ ingen träning förän jag är helt frisk, vilket jag hoppas att jag är imorgon för då ska vi bannemej träna efter jobbet. Tror man är för stressad med att komma igång igen, men det tjänar ingenting till att träna sjuk.

Undrar vad man ska hitta på idag då? Solen skiner, Niklas ska till O'learys och kolla F1 med gänget, jag känner mig inte jättesugen att hänga med, hade varit kul om Frida eller Linda var med men nää... Ochsen så hatar jag att man alltid ska få panik över att inte göra något eller sitta inne bara för att solen skiner en dag. DUMMA SVERIGE. Faktum är att det inte ens är speciellt varmt ute.

Det blir nog en hemmafixardag. Så kan älskling komma hem till ett fint och mysigt hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0