gårkvällens untz untz

Tjaabaa tjeenaa! Igår jobbade jag och det var full rulle hela dagen. Efter jobbet åkte jag hem och fixade mig och drog sedan på förfest hemma hos Jonna i bromma. Där drack vi vin och drinkar och sen tog vi taxi in till stan. Vi hamnade på amba som vanligt men nu hängde vi inte i redroom som vi brukar utan nu hittade vi värsta houserummet som jag bara äääälskade. Fattar inte hur jag har kunnat missa det? Efter flera redbull vodka och shots drog vi till donken, white room var bara att glömma!













Nu sitter jag här med huvudvärk... hoppas den går över snart, för vi ska hem till min familj på middag i eftermiddag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0