helt djävla död

SORRY SORRY. Blir ingen bra uppdatering idag heller, helgen har varit fullspäckad! Jobb fredag, lördag, utgång och idag har vi haft loppis i vårberg. HERREGUD, det var en upplevelse må jag säga. Fick sälja alla mina kläder för 10-20 kr, mer var folket inte villiga att betala där. Var så fruktansvärt bakis så Bella fick vakta mitt bord medans jag gick upp och tog luft och grät en skvätt för att jag mådde så dåligt. Men sen kämpade jag på till kl 16, så jag är mycket nöjd! Vi ska boka ett till loppistillfälle snart, sjukt bra att bli av med massa skräp, folk köper verkligen allt!

Ikväll har jag och min babe bara sovit och ätit på våran thai. Massaman is tha shit! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0