det var den helgen

Hej! Jag har haft fullt upp denna helg så det har inte blivit så mycket uppdateringar i bloggen. Men nu är jag här! Ledig och allt, känns perfekt när det är trist väder och dessutom måndag! :)

I fredags hade jag och Niklas myskväll här hemma. Vi drack lite vin, spelade kort och satt och lyssnade på lugna låtar och sjöng med haha!

I lördags jobbade jag och på kvällen hade jag tacoskväll här hemma med lite tjejer! Om jag får säga det själv så är jag fan partyfixarn nr 1! Vem bjuder alltid in till fester/förfester och planerar saker? Moi! Men det är roligt :)

Igår jobbade jag hela dagen och sen följde jag valvakan som så många andra. Alliansen vann precis som jag önskat, men hela SD-historien är ju bara sorglig...

Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0