bedtime stories

Du heter: Anna Therése Karlsson
Smeknamn: Tess, grus,  terran, terre, terreberre, berri, finns fler ;)
Låt som när du är ledsen sörjer till: "fan fan fan" av thåström

Beroende av: Kärlek

Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad och snäll

Stämmer det? Mjooo... ialla fall den där snällbiten, sen kan man ju vara nere ibland, men brukar oftast inte visa det utåt (förstör min image då)

Vad får du oftast komplimanger för? Mina kläder tror jag! Typ varje dag.

Hur imponerar man på dig? Testa och se!
Brukar du skratta för dig själv? Inte så ofta faktiskt, känner mig lite psyko då

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det kan jag inte skriva, men såhär står det i mitt första: "När du hamnar i svårigheter och kommit till en punkt där du tror att du inte står ut längre ska du inte ge upp, för det är just då det brukar vända"
Var bor du? Gärdet, innanför tullarna sattsäga!

Trivs du där? Jaaaa!!!
Hur svarar du i mobilen? "hej bajskorv!" "hallåå??" "terve mittä kuulu"

Vem ringde du senast? Isabell

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Massa bra tips och fina ord! Som alltid.
Antal timmar sömn inatt: För lite för min smak, typ 6! (Sover dubbla annars)

Sov du ensam: Nej, en naken man hade jag brevid mig

Brukar du komma i tid: Ja det är viktigt
Hur känner du dig nu: Mysig och trött, förväntansfull, spänd men samtidigt lite orolig...

Vanligaste färg på dina kläder: Sommar: regnbågens färger! Vintern: svart.

Vad tycker du om fötter: Söta

Vad saknar du: Saknar hela min familj

Hade du en bra kväll igår: Helt ok!

Favorit dryck på morgonen: Juice, vatten eller kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11 typ

Är du blyg? Beror på. Förstår mig inte på mig själv, ibland är jag as-social och babblar på, ibland kan jag vara helt instängd och "svår". Sån är tydligen jag!
Sysslar du med någon idrott: Nej men ska börja träna snart tänkte jag...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Tror vi alla har samma svar på den frågan ;) Men jag skulle gå ut på krogen med grabbarna och beställa in helrör också! Hahaha!

Är du nöjd med ditt liv: Ja!

Är du bortskämd: Lite
Vad gör du i morgon: Jobbar

Vad är det värsta du vet? Rädslan för att mista nån nära

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut

Vad är det finaste du fått? Mitt liv
En speciell dag du minns: Min och Niklas första date. Den bästa jag varit på!

Du samlar på: Kläder och skor

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Niklas oftast
När grät du senast: Igår tror jag

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara, eller köpa lägenhet

Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja, jag älskar barn :)

Är du musikalisk? Gillar att sjunga och dansa, men that's it

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej usch

Kul fredags-kvälls-sysselsättning :) Imorgon är ännu en viktig dag så nu blir det bums i säng!


Kommentarer
Postat av: Malin

alla har samma svar på vad man skulle göra om man var kille för en dag förutom min syrra. Hon vill testa att kissa från ett hustak :P

2010-09-04 @ 09:54:19
Postat av: Isabell

<3

2010-09-04 @ 18:33:08
URL: http://gahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0