wednesday club

(Bella tog initiativet och startade en klubb på facebook för att få oss att göra med aktiviteter på vardagar med varandra. Hur bra som helst!)

Tjena tjena. Vad gör alla ikväll? Jag bestämde mig för att vara ledig idag i och med att jag var lite bakis från gårkvällen (tjejkväll = middag, VIN m.m). Tjejkvällen var btw grymt lyckad. Vi åt en jättegod kycklinggryta med oliver i *2 die 4*.

Ikväll har vi ätit en väldigt god middag, druckit lite vin och kollat på idol. Det blir en tidig kväll för mig för imorgon blir det jobb 11.30-18 i kista och samma tid på söndag. Jag har aldrig ens varit i kista galleria så det ska bli roligt!

Ha det bäst <3 Njut av helgen, vad ni än gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0