snow????

Vad är det jag ser? Det är alldeles för tidigt för snö tycker jag, det ska komma i december, hålla hela december ut (och kanske januari), sen får det fan vara nog!

Igår fick jag min iphone 4!!! Dock var jag så trött, så jag förstod inte riktigt hur jag skulle få igång den. Ska ringa kundtjänst ikväll efter jobbet, om de har öppet då. Har väntat så länge på telefonen så jag har egentligen inte bråttom att använda den. Dessutom har jag skaffat nytt nr till den så jag kommer maila er på facen (inte alla då).

Idag kör jag pass i jakobsberg 8-16. Skön tid en fredag :) Men är inte van att gå upp såhär tidigt...

<3 Ha en bra dag och en rolig helg. Det kommer bilder så fort jag fått igång telefonen, promise!









Förra vintern när jag bodde i mysiga bromma.

Gotta go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0