fastpool fastpool...

Idag finns inga pass uppe och jag vill så gärna jobba. Fan. Vi fastpoolare fick ett mail imorse om att det varit ovanligt lite pass uppe den här veckan och att butikerna fått nya regler; behöver de nån mer än 4 dagar så ska de ge de tiderna vid sidan av istället för att lägga upp på fastpool. En annan ny regel är att butiken får lägga upp pass med max en veckas framförhållning, förut var det minst 2 veckor.

Vet inte vad jag ska göra... vill inte vara ledig såhär mycket! Vill jobba jobba jobba. Men jag ska testa någon månad och se hur mycket pass jag får ihop, sen ska jag somsagt söka nåt vid sidan av eller börja på nån liten kurs eller så. 

Ha en bra dag och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0