MISS U

Niklas drog till barca imorse. Har sovit dåligt efter det, drömt massa konstiga drömmar om flygplan. Ja, det som är jobbigaste med att han är där är att han måste flyga dit och hem. Blir liksom rädd för hans skull. Han kommer hem på måndag så jag måste verkligen försöka sysselsätta mig de här dagarna. Varför blir jag alltid toffeltessan???

Idag:
besöka Martina och hennes lilla Alicia. Ikväll kommer Åsa och Alex på besök.
Imorgon: jobb, sen får vi se.
Lördag: jobb och sen blir det fest hos mig!
Söndag: ledig, kanske luncha med nån vän eller så? måste nog ha nån som sover hos mig.
Måndag: jobb, Niklas kommer hem.

PEACE.


Kommentarer
Postat av: ela

du har ju mig .. å alla andra ;) har ni mysigt med tacosen? ville så gärna komma

2010-05-06 @ 20:57:16
URL: http://eawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0