lite shopping

Yes, nu har jag klickat hem lite från fashion against aids-kollektionen (hm) också. BRA DÄR. Har massa fint som är påväg hem till mig nu :) Längtar tills jag får lite påfyllning i garderoben.

Dagen idag har gått bra och rätt så fort. Jag & Bella hittade en skitsnygg maxiklänning på.... det ni! De hade sålt 8 stycken bara idag så den lär ta slut fort. Ska nog prova den imorgon på lunchen.

Imorgon har jag lång jobbdag, 10-19.30. Efter det ska jag möta upp mina favoriter i humlan för en härlig after work. Hoppas att vädret är med oss, det lär det ju vara.

Nu ska jag snart sova. Sover ensam ikväll för Niklas är hos sina föräldrar på söder. Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0