jade jagger för indiska

Juste, idag släpper ju Jade Jagger sin kollektion för indiska! Har sett en tunika jag vill ha, men den kommer säkert vara dyr.. Och jag är fattig. Men ska in på indiska och kika på lunchen ialla fall :)

Tänkte också säga att jag tycker att ZARA PÅ DROTTNINGGATAN har sämst service i hela världen. Man ska inte jobba i butik om man inte ens kan bjuda på ett leende och försöka göra det så bra som möjligt för kunden. USCH säger jag bara!!! Men tack att ni inspirerade mig till att vara ännu trevligare och hjälpa våra kunder ännu mer. :)


Kommentarer
Postat av: isabell

Hej bus! Jag är back in the game :) ska nu blogga som en tok.. hehe.. fick lite blogg sug imorse!



Hittade du någor på indiska?? pusssss

2010-05-13 @ 00:25:59
URL: http://gahlin.blogg.se/
Postat av: ida

håller med om det, hur fan kan dom ha fått jobb där?! En stod och pratade i telefon under hela tiden jag betalade. Och man hörde att det inte var något som hade med jobbet att göra..

2010-05-13 @ 13:30:50
Postat av: Anonym

ett fint armband från kollektionen jade jagger for indiska säljes, det är felköp av mig, men fint för dig :) http://minafinabloppis.blogspot.com/

2010-05-16 @ 12:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0