invigning i tvättstugan

Tja snyggingar. Som ni kan läsa en rad upp så har vi invigt tvättstugan här i huset ikväll. Eller vi... hmf. Niklas var med första omgången, sen somnade han. Så jag kör ensam som en äkta hemmafru. Annars har jag inte gjort så mycket idag, förutom varit på jobbet då såklart.

På fredag kör vi after work i humlegården för alla som vill följa med! Eller jag tror att det var bestämt vilken park vi skulle vara i, återkommer om det blir ändringar.

Tyvärr har jag inget roligt att skriva om. Vänjer mig allt mer vid sambolivet. Det funkar bra, lite ovant men det funkar absolut bra :) Älskar att somna brevid den finaste killen varje natt. Vi har blivit riktigt ordningssamma här också. När vi bodde ensamma sket man i disk och städning (och panikstädade inför besök) men nu plockar vi undan efter oss varje dag. VUXENPOÄNG KLIIRRRR.

Nej, godnatt sov gott okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0