gillar't

Jag trivs! Helt underbart att vakna på morgonen och gå runt och titta på allt, fixa lite, plocka ur diskmaskinen (ja VI HAR DISKMASKIN!!!) m.m. På lördag ska jag ha vinkväll här hemma, har bjudit in mer än 30 tjejer, hoppas så många som möjligt kan komma :) Niklas är nämligen i barca då. Idag ska jag jobba 12-19.15 och sen ska jag hem och myyyysa igen.


 



Stockholm streetstyle har gjort sitt igen! Roligare bilder kommer sen när jag hittat min kamerasladd. Bland annat bilder från våran afterwork i torsdags :)


Kommentarer
Postat av: Robin

http://www.youtube.com/watch?v=NhCwKu_TBcY&playnext_from=TL&videos=ivYx1YzlPMw&feature=rec-r2-2f-15



Skön partymusik till partyt, jäkligt stuffig IMHO :)



//Robin

2010-05-03 @ 11:42:09
Postat av: Marlon

30 tjejer?! Låter som en dröm kväll :P

2010-05-03 @ 13:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0