gärdetbo/sambo

Vilken jävla helg alltså! Packning & städning i fredags, flytt igår och idag håller vi på och packar upp och fixar i nya lyan. Trivs superbra än så länge ;) Känns underbart att vara sambo med min älskling. Idag har vi hunnit med en del; fått besök av min familj, åkt till gamla lägenheten i bromma och lämnat nycklar och skrivit kontrakt med min hyresgäst, ätit lunch i solen i gamla stan, storhandlat massa mat och nu är vi hemma igen och donar. Ska försöka fixa våra garderober idag, känns omöjligt men...

Imorgon ska jag jobba igen, efter 4 dagars ledighet. Känns dock inte som att jag varit ledig då jag har haft miljoner grejer för mig. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Robin

Grattis å välkommen till erat ny gemensamma hem! :D



//Robin

2010-05-02 @ 18:06:41
Postat av: WALK IN MALIN

åh vad mysigt! du är verkligen en stor flicka nu ;) sambo och allt!



jaa såklart du ska köpa dig en :) haha.

2010-05-02 @ 22:19:46
URL: http://maaaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0